Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 19 februari 2013

Underbara vänner!

Av Jessica - 19 februari 2013 10:04

Då Agnes har bestämt med sin mormor att hon ska komma och hälsa på oss idag ville Linus att vi skulle baka en sockerkaka åt hon då hon tycker om det.
Så det har vi gjort till morgonen, en enkel sockerkaka.
Gott är det så det blir bra det! (:

Annars då? I lördags var vi ner till Örjan och Maggi och fick middag där. Vi firade Maggi i efterskott eftersom lillkorven låg i magsjuka då. Men det är alltid bättre sent än aldrig! (:
Som alltid får vi hemsk god mat där. Ska testa att själv göra såsen någongång men det lär säkert inte bli lika gott!

Söndag, var upp till Maria och Johan en snabbis. Barnen fick en bok vi, en försenad alla hjärtansdag present. Det uppskattades! (:

Sedan fick vi bråttomt att åka ut till Drakborgen! Där var Martin, Debora med Tintin och Dolly. Även Kalle och Noel dök upp! Det lektes, surrades, fikades, surrades mera och lektes ännu mera! Vi avslutade Birsta svängen med lite mat på McDonalds!

Älskar att umgås med vänner och att se att alla barn tycker om att vara tillsammans, sånt gör mig så genuint lycklig!

Linus började nästan gråta när vi berättade att han skulle få leka med Tintin på Drakborgen och att dessutom Noel skulle få vara med. Att båda hans kompisar skulle få leka med honom och träffa varandra var alldeles jätte bra som han själv sa.

Dags att få av Agnes pyjamasen, det är så inte alltid lätt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards