Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2013

Dagis och bli bortskämd

Av Jessica - 26 augusti 2013 22:43

Idag började barnen sin inskolning på dagis. Linus sprang in och lekte precis som om han alltid har varit där och det var det vi trodde också. Fredrik var med Linus på hans avdelning.
Själv följde jag med Agnes. Redan när vi kom in och skulle ta av oss skorna så började hon gnälla och innan vi ens hade kommit in riktigt protesterade hon högljutt..
Så hon grät den mesta tid vi var där och skulle absolut inte leka med några barn. Försökte få henne att göra något men det var omöjligt. Efter mycket om och men lyckades vi gå ut och leka. Dock lekte hon inte men hon fick skjuts på cykel och där satt hon tills vi skulle hem. Jag hoppas att det blir bättre imorgon, då blir vi kvar länge.
Linus bråkade bara när vi skulle hem, för han skulle minsan inte åka hem! (:

Idag åkte vi och handlade de mesta i matväg som vi ska laga till bröllopet. Skönt att ha det gjort och dessutom lagar vi mat för fullt och slänger in de i frysen. Kommer bli mycket bra!!
Hämtade ringarna, beställde buketten och tårtan också. Så nu är vi mer eller mindre redo för lördagen!! (:

Efter middagen åkte jag ner till make up store och blev provsminkad! Skönt att få bli ompysslad en helt vanlig måndag!

Nu blir det sängen och mycket sömn. Har blivit snorig och jag har då inte tid eller lust att bli förkyld!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards