Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Jessica - 1 juli 2013 20:52

Ligger hemma i soffan och funderar på en massa saker. Känner mig små stressad över en hel del fast det är saker jag inte kan göra något åt.
Försöker slappna av och bara låta allting vara men det är väldigt svårt faktiskt..
Annars då? Barnen sover hemma hos deras mormor inatt och de hade inte tid att säga hej då till mig när jag åkte. De var lite små sura över att jag spenderade dagen med dem men vi valde att vara på stranden hos mamma idag och det kan man inte säga nej till när det var så varmt!!

När Fredrik slutade så åkte vi iväg och kikade på lite kläder som han ska ha på sig till bröllopet! Han kommer bli så stilig om han väljer det jag tittade ut! (;
Det visar sig!!

Längtar lite tills imorgon när jag får pussa och krama på mina små stora barn!
Jag vet, jag är hemsk som saknar dem så mycket hela tiden. Men är man van vid att vara med dem så mycket som jag är och har varit vid dem så är det mest naturligt att ha svårt att veta vad man ska göra en kväll när man är ensam. :-P

barnen bakade en tårta på stranden.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards