Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Jessica - 16 juli 2013 09:29

Vaknade till något som hördes, såg ut och kändes som höst. Det blåste verkligen storm och dessutom var det kallt ute!
Så nu hoppas jag verkligen på att det blir lite varmare ute, vindarna verkar ha lugnat ner sig lite. Men det blåser rätt bra fortfarande.
Får se vad vi hittar på idag, tänken var väl att vi skulle sola och bada men det kanske får bli något annat.

Igår gjorde vi inte så otroligt mycket, vi tog en sväng till Birsta. Handlade lite smått och en liten present till barnkalaset vi ska på till helgen!
Sedan blev det lunch och lite stökande här hemma innan vi åkte till mamma och fick middag där.
Hjälpte faktiskt mamma med maten, jag tog bort skinnet och panerade saltsillen som Bodil fick steka. Då lite duktig var jag allt igår. (;
Efter det blev det till att åka hem, äta lite kvällsfika och så fick de två små hoppa i säng.
Efter det såg jag på en film som Fredrik hyrde åt mig och precis när den slutade kände jag att jag höll på somna miljoner gånger så det blev natten för mig också då.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards