Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Jessica - 14 juli 2013 21:33

Idag blev det sovmorgon återigen, börjat jätte bra det här! Somnade på soffan inatt och sov stenhårt så jag vaknade 9:30 när Agnes kröp upp hos mig och vi hade nog kunnat somna om men jag var tvungen att kissa så då vaknade vi till helt.
Linus hade krupit ner hos Fredrik så de klev upp när jag klev upp.
Sedan grejade vi på lite här hemma och jag bakade en kolapaj som vi skulle ta med till min morbror med familj. Tog ett nytt recept för jag hittade inte det jag brukar använda.
Allt verkade bra och efter lunch åkte vi, svängande in på Ica på väg ut till Matfors för att handla med lite glass också.
Väl ute i Matfors var alla utom morbror hemma, så vi satte oss och fikade.
Vad hände då? Pajen var stenhård och den smakade knäck så fruktansvärt mycket så det var inte alls gott. Gick inte att dela den med en sked heller utan man fick äta den med handen som en kaka. Usch, vad dåligt det var!
Jag som var så sugen på den pajen!!
Men vi drack kaffe, åt glass och pratade en hel del ett par timmar så det gick ingen nöd på oss iaf!!
Barnen var ute en sväng och sedan försvann de till olika rum med mina kusiner så vi kunde ha lämnat dem där (;
Sedan blev det hem och äta middag så der var klart innan Myrström kom för att umgås!
Fredrik och Jonas är nu på väg för att handla något att dricka och så skulle de kolla efter någon film på videoteket!
Blir intressant och se vad de kommer hem med!

Nu ska jag lägga barnen igen! Det är mycket fnissade och upp och ner just nu! Men det är ju så tråkigt att måste lägga sig när Jonas äntligen har kommit hem på semester ett par dagar.

Annars så är frisör bokad till bröllopet också! Kommer bli riktigt bra! :D
Är nöjd över det här då min vanliga frisör också rekommenderar Marie!
Skönt att den frågan också är löst!
Så nu är mitt mer eller mindre helt klart. Känns bra, ska bara kolla ut frisyren lite mera och sedan provsminkas inför den stora dagen! Åh, vad jag längtar!!!
Kommer bli så bra och enkelt, avslappna och alldeles härligt med alla nära och kära samlandes med oss.

Nu barnen..

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards