Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 1 november 2007

Av Jessica - 1 november 2007 12:06

igår var fredrik hemma, han var nämligen ledig eftersom han jobbar helgen.

Det är skoj att han är hemma med mig ibland så där mitt i veckan, men igår hade de nog inte spelat någon större roll vart han hade varit :P för han satt endå bara framför datorn och spelade tf2 :P


själv gjorde jag väl typ inget alls igår, låg och kollade på tvn och försökte plugga litegrann men de gick inte så bra :P för jag orkade seriöst inte försöka koncentrera mig ens!

jaha, undra vad som händer till helgen?!? misstänker att de blir bara lungt och hemma för oss som vanligt eftersom att fredrik jobbar hela helgen.

jag vet att jag ska upp och tända ljus på gravarna iaf, både på syrrans lillbebis och på min. (= tycker de är mysigt med kyrkogården på alla helgon helgen, de är lixom så fint där då när de är mörkt ute och alla har ljus på sina gravplatser.


Jag har lite funderingar, känslor och tankar som jag skulle behöva få ordning på, dock så tror jag inte att de går att göra något åt än på ett tag faktikst, vet inte riktigt vem jag ska vända mig till och kolla upp de heller, eller jo, egentligen borde jag ringa, säga som de är och se vad som händer, får väl säkert höra att jag ska åka dit och kolla och surra lite, men orkar jag de? klarar jag de? måste kolla lite med familjen, både fredriks och min familj faktiskt, och lina då naturligtvis! vad hon tycker att jag ska göra, de är lixom viktigt att de finns där bakom mig nu och framöver, men speciellt nu och ett tag tilll. iaf tills jag vet med hel säkerhet och att allt verkligen kommer att gå vägen!


Vad skulle jag göra utan Fredrik? inte överleva tror jag! utan han så funkar inget som de ska nämligen! fredrik, jag älskar dig mer än vad du förstår tror jag! du är lixom mitt allt! 


ne nu kan jag inte fortsätta fundera och skriva om de här för då kommer jag bara börja gråta eller nåt sånt, och så kommer jag grubbla sönder allt eftersom ingen som läser de här kan riktigt förstå ens vad de handlar om. Men jag kan nog tala om med hel säkerhet att den dagen jag känner att jag kan berätta de helt öppet, då skriver jag vad de är för nåt.


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards