Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 13 november 2007

Av Jessica - 13 november 2007 15:30

imorse vaknade jag när fredrik låste dörren för att han skulle gå på jobbet, då var de bara att kliva upp och gå och kissa. Sen kunde jag inte somna om alls så jag låg och tittade på vakna med the voice på 5:an.


Sen käkade jag lite frulle, duschade och klädde på mig, sen ringde fredrik och sa att jens var på g att hämta upp mig så jag gick ut och väntade på honom.

Så vi brummade ner och hämtade fredrik sen åkte vi och grejjade och sen var de till att åka ner på stan så fredrik fick köpa lunch och jens fick gå och avboka ett spel.

Jag väntade i bilen undertiden eftersom vi inte hade några parkeringspengar kvar :D

kan tala om att jens har värsta racerbilen som inte alltid vill gå framåt eller starta riktigt ;D

sen så gick fredrik på jobbet igen medans jens och jag åkte på driven på mcd för jens skulle köpa "några" cheeseburgare.

sen drog vi därifrån och han körde hem mig och sedan så ringde jag mamma, stora syster och surrade lite skit och sedan så har jag inte gjort så mkt mer än att ha suttit här.


sitter och funderar en massa över saker och ting nu, julen börjar närma sig och jag får fan ångest över de. jag kan tycka de är jätte mysigt ända fram tills någon dag innan julafton, då blir de jätte jobbigt allting och man vet varken ut eller in. vart ska man vara? vilka ska man fira med? hur ska man hinna med alla? kommer den man inte välja bli besviken? kommer någon få sitta ensammen? kommer man ångra vem man firade med? Allt sånt och lite till börjar krypa sig närmare.


nee, nu ska vi inte grubbla sönder allt.. lägga mig och se gilmore girls innan one tree hill börjar..

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards