Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 16 november 2007

Av Jessica - 16 november 2007 14:41

alltså, jag blir galen på de här med skolan.. .vet inte hur länge man fick vara vaken inatt för att man skulle hinna färdig med skiten, och jag hoppas verkligen att biologiläraren blir nöjd nu!!

men hon lär väl hitta mera som man måste försöka få med bara för att annars kanske man inte får godkänt.. 


vet inte vad som händer i helgen, tvättning står iaf på schemat, antingen på imorgon eller söndag, fredrik sa först söndag till mig och sen lördag, så jag vet inte riktigt själv om han har någon koll på vilken dag han bokade tvättstugan egentligen :P


lite skönt med skolan idag är att jag bara har ett närvaroprov att göra och det är i naturkunskap b.. det ska jag ta och göra snart och sen vet jag inte om jag ska lägga mig i soffan och se på tvn en sväng eller nåt..

fördriva tiden tills fredrik slutar jobbet, han slutar nämligen klockan 20 ikväll..


gud va jag känner att jag skriver bra saker här på bloggen, typ enbart skolan :P

men de händer lixom inte så jätte mkt i mitt liv just nu förutom skolan :P


men fredrik är världens bästa! igår kom han på att jag lyssnar på hans tjat om iphone och grejjer fast jag egentligen inte är så jätte intresserad om allt som har med den att göra (;

sånt uppskattas att höra när han kom på sig själv hur glad han blir av att jag lyssnar på honom :P

tänk om han ändå kunde typ göra likadant för mig någongång (;

eller han lyssnar men jag vet inte om han gör de egentligen, utan han låtsas väl mest ^^

 men jag älskar honom ändå!! han är den bästa pojkvän/sambo/fästman/blivande man som man kan tänka sig! (=

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards