Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 4 november 2007

Av Jessica - 4 november 2007 12:38

igår gjorde jag typ inget alls, eller jo, en sväng när pappa och lena kom hit och hälsade på och hade fika med sig, då umgicks jag med dem!

men mer gjorde jag inte... inte under hela dagen iaf...

tände ljus på graven gjorde jag och fredrik igår iaf, och så var vi iväg och käkade, sen hem och så såg jag nån film på tvn.


imorse vaknade jag kl 8 för snälla fredrik hade inte stängt av larmet på sin mobil innan han gick och duschade, han hade bara snoozat den, så de började och tjuta och leva ett jävla liv! 

Sen kom jag på att jag var så kissnödig så då klev jag upp och gick på toa, sen var de omöjligt att somna om...

har legat och kollat på tvn, sen slog jag igång en film, Elina. Den är riktigt bra!


vettetusan vad jag ska göra idag egentligen, eller jo, jag har skitmkt med skolan att göra egentligen, får se vad jag orkar göra.


hihi, va folk bli nyfikna av hemlisen :P jag lovar att jag ska berätta, men inte ännu :P 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards