Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 23 november 2007

Av Jessica - 23 november 2007 18:04

whiieee! nu är sara på g till mig iaf!

vet att du bussen har gått från stan för ett tag sedan så hon borde snart vara på ica och inhandla allt snask åt oss!!


Sen när hon kommer så kommer vi ringa efter mat påengång tror jag!! :D


har surrat med fredrik en liten sväng också, han skulle bada ute i tunna nu med ante! dock så tror jag nästan att ante är mer man än fredrik ;P


nee nu ringde mobilen igen!! 

hörs 

Av Jessica - 23 november 2007 13:08

jaha, då så sitter man här igen. Håller på att kirra lite lunch för tillfället för jag är så jädra hungrig. Vaknade aptidigt idag igen, blir galen när fredrik ska böka på och låta så mycket!!

men men!


på eftermiddagen någongång så kommer sara till mig!!! blir kinamat ikväll!

och så ska vi sluska oss med massa dricka, ostkrokar/ostbollar, godis och helt enkelt bara softa och spela wii!! :D


nu ska jag ta och käka min lunch och sedan kanske ta och läsa lite i harry potter boken som jag inte har läst ut ännu :D


känns tok knasigt att fredrik har åkt iväg med jobbet och inte ska sova här hemma inatt med mig!! är så van att sova med han så de är knasigt..

tur de bara är en enda natt han är borta.


jag älskar dig fredrik! 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards