Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 18 juli 2008

en kortis

Av Jessica - 18 juli 2008 19:32

i onsdags var vi iväg till bvc i ljustadalen.

linus skulle få sina två sprutor som de får vid 3-månader.

det var bara en man fick förut men alla som är född efter 1 april 2008 får 2 st. 

allt gick jätte bra fast han skrek som en jävla dåre :P

fast det gjorde han före eftersom de mätte honom, och man får inte hålla fast linus någonstans för då blir han helt galen.


linus vecka 14

vikt: 6015

längd: 60,5


så lilleman är inte så liten längre ;)

även att vi har fått ordning på internet hemma, fast jag har inte hunnit sitta där ännu (=

är hos mamma nu för fredrik och danne skulle äntligen borra och sätta upp hatthyllan och listerna!


nu har det blivit rätt fint hemma för det är nästan i ordning allting, ja förutom köket då som vi faktiskt ska köpa på söndag!!! :D


klockan är efter 19 så gissa vad linus gör? jo han gråter och skriker igen...


justja, undra om vi ska höra med kalle och vera om vi ska hämta den där bänkgrejjen som egentligen är ett sängbord imorgon :D


får ringa dem sedan!!

 
 
Veronica

Veronica

18 juli 2008 22:28

Haha! Även att jag ikväll sa till Kalle: Hur vare? Ville Jessica o Fredrik ha det här bordet?
:]
Vi e hemma fram till typ 12 imorrn, men annars kanske söndag passar? :]

http://ceekay.bloggagratis.se

 
Din bästaste

Din bästaste

20 juli 2008 03:42

Meeh! Osså skriver du inget om våran dag! :P

http://krysset.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards