Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Jessica - 25 augusti 2008 14:44

har inte skrivt här på evigheter, jag vet, jag är sämst på sånt här :P


iaf så började vi om på linus rum, ska spackla lite till ikväll sen imorgon så kan man tapetsera där! så det går sakta men säkert framåt..

även att soffan har kommit!!!

de ringde idag och sa att den har kommit!!!

imorgon kan vi förhoppningsvis hämta den, kan inte göra det ikväll eftersom fredrik slutar 21:15 och dessutom har ju inte vi någon dragkrok på bilen..

fredrk skulle väl försöka låna någon bil eller nåt sånt, jag vet inte riktigt vad vi kommer överrens om ^^


justja!!!!!

sofia och mamma har kommit hem!!!!!

min älskade fia!! jag blev så glad när jag träffade henne så jag började gråta!!! jag vet, jag är värsta tönten när det gäller sånt och speciellt när det gäller ang henne!!

var dit en sväng i lördags när de hade kommit hem, och sen igår träffade jag dem och så var jag dit en sväng idag.

men det blev bara en snabbis idag för lilleman tokskrek mest och de skulle ner på stan.

var väl tänkt att jag skulle följa med ner på stan och kika på några jeans.. måste köpa några nu, men bara ett par, känns så dumt att köpa massa när jag ändå håller på att gå ner i vikt..

menar, tänk om jag blir riktigt kär i jeansen och då kanske jag får för mig att jag inte ska gå ner i vikt?!!? risken finns och det är förbannat onödigt eftersom jag gick upp nästan 40 kg under graviditeten! *uffa*

jag har iaf gått ner 15 av dem så jag tycker jag är rätt duktig ändå eftersom det inte är direkt så jag är ute och går eller tränar för att tappa kilona (;

menar, jag är väl ändå bland de lataste i sverige och då är det ondöigt att börja röra på sig nu bara för att ^^


imorgon kommer fredriks morbror Patrik hem till sverige en sväng, han bor i schwiez annars.. 

han kommer för att morfar hasse är riktigt dålig nu.. han ligger på sjukhuset och har gjort det ett tag och det är väl så att hasse inte kommer kunna åka hem något mera nu..

utan nu ska vi vara glada över de dagar han fortfarande finns med oss.

vi ska väl ta och åka upp på sjukhuset någondag nu när fredrik slutar tidigt, tror hasse skulle uppskatta att få träffa linus lite, han har inte träffat honom sen midsommar...



även att vi har dragit ut med dopet också, bara för det känns så dumt att boka ett dop och vad ska vi göra om det är så att hasse somnar in precis när vi ska ha dopet?

ska vi ställa in dopet eller ska vi ha det ändå?

det har varit mkt sånt, men efter mycket prat med mormor anita och maria så har vi kommit fram till att vi ska ha dopet ändå, fast jag tycker det känns knasigt.

vet att hasse inte kommer kunna vara med iaf... men ändå... det känns sjukt knasigt.

nu ska vi bara försöka hitta ett datum och så som passar de "viktigaste" alltså familjerna och lite sånt (;


jag ska iaf inte ta i början på september!!! utan det blir nog i slutet iaf ;P

men veronica för inte klämma ut en lillknoddis när vi ska ha dopet utan du får göra det innan tycker jag!!!! 


ne, vika tvätten innan linus vaknar

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards