Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Jessica - 17 augusti 2008 21:21

imorgon åker fredrik till stockholm, han ska på processlabb. nåt projekt han håller på med på jobbet. och han kommer inte hem förrens på onsdag kväll )=

så jag och linus får underhålla oss själva nu några dagar, men vi kommer ha fullt upp säkert ändå så vi kommer nog inte hinna sakna honom.

eller hmm, jo jag, jag kan seriöst inte sova ensammen... det är riktigt jobbigt.

Det är fruktansvärt längesedan jag sov ensammen...

jag har ju lixom haft turen att Sara har sovit hos mig när fredrik har varit borta med jobbet förut, men nu är hon på semester så det gick inte så bra heller!!


jag minns inte när jag sov ensammen sist.. jo nu minns jag! det var när jag hade magsjuka när jag bodde på södermalm som jag sov ensammen sist, den där natten när jonas dumpade mig på ett sms *moget*
det var fan ett par år sedan nu ^O^

helt sjukt längesedan det var!!!


men jag kom på en sak! jag kommer juh inte sova ensammen!! jag har ju linus som ska sova hos mig!! och då kommer han få sova i sängen med mig också, utan att behöva tjata ihjäl fredrik :D


Fredrik och jag hade tänkt se på film nu ikväll, men nu tickar klockan på så mycket och han kom på att han måste packa en väska så jag tror vi hoppar över filmen!

ne, ska hjälpa han att ta fram kläder nu, eftersom han har svårt med sånt själv ;P

Av Jessica - 17 augusti 2008 13:45

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..

det är så drygt jobbigt det här.


linus rum blev klart i veckan, eller ja, vi satte upp fondväggen!!

men vad händer?!?! skiten bakomför lossnar så vi var tvungen att göra om allt..

och då när vi ska åka ut och köpa tapeterna så hittade jag inte de som vi hade förut, så vi fick beställa helt nytt.

 så vi måste slipa och spakla alla väggar nu och börja om från början återigen.

men min morbror som är målar lovade att tapetsera åt oss i helgen om vi gjorde allt annat. *snällt*



det jag har gjort den här veckan är att jag har varit ute hos mormor hela veckan mer eller mindre.

fredrik har kört ut mig dit innan jobbet och hämtat mig sedan.

var lixom tvungen att umgås lite med rickard och robin lite och tvinga oss att bada i sjön de sista gångerna ^^

dessutom har de mitt wii där ute så de har nåt att göra på kvällarna och nätterna ^^


igår var fredrik, linus och jag ut till mormor och hämtade rickard och robin, sedan åkte vi på selånger med dem.

vi snurrade runt där ett tag, käkade lango och grillad majs sen åkte vi till subway för fredrik och pojkarna var ju tvungen att äta lite också :P

förstår inte att de orkade!!

sen åkte vi hem till mormor och fikade lite innan vi drog hem igen.



 linus har förresten börjat äta gröt på morgonen nu och så har han smakat lite mangopure :D

så han börjar bli så stor nu lillpojken min!



lite bilder på linus och så småpojkarna som var tuvngen att slåss lite eftersom de var apkallt att bada :P

de skulle tvinga i varandra så robin råkade skalla rickard (;

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards