Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

ska hon äta eller ej?

Av Jessica - 28 oktober 2010 08:19

Den här natten har varit underbar. Agnes somnade runt 20 igår, hon vaknade 03 för hon ville äta och hon har precis vaknat nu igen. Kan skvallra att Linus sover ännu och han somnade som vanligt runt 22 igår och har bara vaknat en gång inatt!Mera sådana här nätter så kommer inget kännas som ett problem! Jag vaknade innan 07 för att Fredrik höll på att böka och stöka runt för att göra sig att åka till tandläkaren innan han ska jobba kväll. Tråkigt att han har kväll, blir att äta middag ensammen för mig och barnen då. Agnes får ofta kväljningar av maten hon får, inte av gröten eller vällingen. Vad ska jag göra? Är det för att den är för tjock eller är det för att hon inte har vant sig ännu?Hade aldrig det här besväret med Linus. Han åt och var glad när de gällde maten. Han gapade jämt och såg nöjd ut. Fick han ett smörgåsrån att äta på så hade han ätit upp den på engång medans det tar rätt lång tid för Agnes att äta den lilla bit hon får. Hon äter lite på den, sen sitter hon och tittar och fingrar på biten mest. Är det så att hon inte riktigt är mogen för att äta ännu? Räcker det kanske med ersättningen och gröten?Hon är inte så där superstor i maten, hon äter bara 150 ml i ersättning. Gör vi mera blir resterande kvar och frågen ifråga klarar att vara utan mat i många timmar. Hon äter ungefär var 4-5 timme. Ibland går det längre om hon sover..Så frågan är om jag ska fortsätta att truga på med potatisen om det är så att hon får kväljningarna för hon är ovan bara..Nu vaknade Linus! Nu blir det mys i sängen med barnen!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards