Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Jessica - 8 december 2010 13:49

Det kom aldrig en ursäkt igår heller. Men då vet man. Synd att det blir så här men jag vill ha en ursäkt. Pratade med mamma idag igen om det men får se vad hon säger till honom.Annars då? Agnes har fått sin tredje tand! Äntligen har den kommit i överkäken på hennes vänstra sida. Den högra kommer nog vilken dag som helst också, man ser kanten jätte tydligt under tandköttet. Lillflisan har haft det lite jobbigt med det onda i munnen några dagar. Tur det släpper snart!Igår var jag iväg och handlade julklappar. Tur barnen var underbara och snälla medans jag gjorde det. Vet att det inte är så roligt att gå i alla affärer och bara titta medans jag försöker hitta allt att handla. Har bara några få kvar att handla till. Tror jag vet också vad vi ska köpa till dem. Fredrik är det stora problemet. Som vanligt! Vad ska man försöka hitta på åt honom? Har ingen aning och han önskar sig inget speciellt heller för den delen. Försöker klura ut något hela tiden men inget kommer fram. Tänker inte köpa en tröja till honom. Han får alltid det så jag tänkte inte göra det i år!Sitter och funderar om man ska ta och baka något idag eller om man ska göra det någondag framöver ist. Allt jag bakar åker bara in i frysen på en gång och så får de ligga där tills man har glömt bort dem och man blir lätt överraskad när man söker något annat i frysen och hittar kakor där. :-)Fredrik jobbar kväll idag och sedan har han julbord på jobbet. Antar att man har gått och lagt sig innan han kommer hem. Speciellt eftersom han har kväll imorgon igen..Det har varit en lång dag idag.. Klockan är bara 14 men känns som 20. Bara att bita ihop och be till gudarna att klockan tickar på lite fortare nu

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards