Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Jessica - 26 december 2010 23:01

 

Av Jessica - 26 december 2010 22:49

Jag har så mycket att skriva om men ingen inspiration alls.

Tycker att det mest har varit jobbigt nu under juldagarna här, lite är det väl för att jag har varit sjuk men sen har det varit så mycket annat också.

Kanske var julafton jobbig bara för jag kunde inte äta något, drack te och åt en macka under hela dagen men det gick inte att äta något när jag knappt kunde svälja något och då gjorde det väl att allt bara kändes jobbigt. Hade några funderingar på att stanna hemma och kanske vandra upp till familjen Palmlöf straxt innan tomten skulle komma för jag ville verkligen inte missa när Linus fick träffa sin efterlängtade tomte.

Men jag kom på att jag kunde inte gå för det var alldeles för kallt för att gå dit då och dessutom värkte kroppen hela tiden så jag vill inte röra mig mer än nödvändigt.


Vi firade julafton hos Maria och Johan. Det var riktigt trevligt och lugnt. Linus blev glad när tomten kom och han blev glad när alla andra fick presenter också. En hel hög med presenter kom det till barnen och till oss också! Tack så hemskt mycket för allt.

Juldagen låg jag i soffan hela dagen mer eller mindre, tog oss ner till Örjan och Maggi runt 16, åt lite. Pressade i mig lite potatisgratäng. Där fick vi alla ännu mera julklappar och jag tror att det var barcelona julklapparna som vann där nere. :P

Blev tidiga kvällar där för jag var så slut och trött.


Idag tog vi en vilodag från julfirandet. Vi återupptar julfirandet imorgon eller dagen efter det. Har 2 familjer kvar att fira med.

Nästa år tror jag att det blir en annorlunda jul, vet inte om jag orkar med detta stressande till alla familjer. Förstår att de vill bjuda över oss till dem och så där men barnen blir trötta och slut fast de uppför sig otroligt bra. Men det märks nattetid.


Jag återkommer någon dag framöver när jag har fått smälta allt och bara fått tagit det lugnt och slappnat av .


Oj, första gången under hela vintern som det kommer en traktor och skottar gatan vid våran parkering! och det är nu mitt i snöstormen!!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards