Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Jessica - 13 december 2010 11:46

Idag är första gången jag hör att Agnes ens försöker säga mamma. Lillfröken satt på golvet och ropade nammna ett par gånger och när jag svarade henne sken hon upp som en liten sol!Så nu hoppas jag att det snart blir mamma på riktigt. Lite skönt att hon försöker själv också och inte bara när man sitter och säger mamma X antal gånger till henne. Jag håller tummar och tår att det kommer mamma nu snart helt själv också. Längtar lite tills hon bara ropar mamma. :-)

Av Jessica - 13 december 2010 07:47

Ligger på soffan med täcket och kudden och tittar på tvn. Fredrik är och jobbar idag, kanske inte så smidigt. Hade nog behövt ha honom hemma en dag till för att vila upp mig helt. Låg hela dagen i går med en hemsk huvudvärk. La mig och somnade innan barnen, vaknade till och från hela natten. Idag ska jag se om jag får på barnen deras tomtedräkter.. Inte helt hundra att Linus går med på det eftersom han är lite små bestämd med vad som skas ta på just den dagen. Om det är så att jag lyckas ska jag se om man får ta ett kort eller två. Lucia idag, helt sjukt fort dagarna går. Skulle verkligen vilja hinna bygga ihop pepparkakshuset i veckan. Får se när det blir tid över för det. Vill inte driekt att barnen ska stå där när man håller på med det smälta sockret.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards