Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Jessica - 10 december 2010 23:42

Jag måste bara be om ursäkt att min text här inne är i en enda klump, utan stycke indelning osv. När jag bloggar från mobilen verkar det inte bli som när jag skriver och förhandskranskar. Förstår inte att någon har orkat läsa de senaste vedckorna. Jag skulle då inte ha orkat läsa. :-PMåste se om det går att få ordning på det här annars får jag nog försöka sätta mig vid datorn lite oftare och skriva där. Nu blir det att sova!!

Av Jessica - 10 december 2010 14:32

Agnes 4e tand kom upp rätt fort ändå. Imorse hade den kommit igenom, känns skönt för då vet jag att den här mammiga lilla flickan kommer bli på bättre humör snart igen!Sitter och funderar på vad man ska göra i helgen, ska man handla de sista julklapparna eller ska man låta dem vara ett tag till?Linus och jag ska väl baka lite iaf, mysigt att göra det tillsammans med honom eftersom han blir så glad när vi bakar. Att hjälpa till att mäta upp allt och blanda är så otroligt skoj så jag förstår inte. Han tar däremot inte i någon dag av något slag för det är äckligt och provsmaka något innan det är helt klart ska han inte heller göra. Lite skönt ändå att han inte vill det, blir inte så mycket klet och kladd överallt då! :-)lilleman är då inte så där hemskt mycket för snask överhuvudtaget. Han kommer ha choklad kvar länge efter chokladkalendern... Han fick 2 st och vi har bara öppnat en av dem fast vi har inte tagit alla dagar heller..vi glömmer bort dem emellanåt..nu ska jag göra som barnen, sova en sväng på soffan!Grattis Louise på 18års dagen! Hoppas du får en bra dag!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards