Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 17 mars 2012

luktar!

Av Jessica - 17 mars 2012 19:19

Det luktar som att mina cupcakes är klara snart! Hoppas verkligen att de blir så där goda som jag har tänkt mig, det behöver inte alltid bli så när jag bakar. (;

Tanken är att jag ska göra klar muffinsen idag och dekorera dem och allt sådan imorgon innan det kommer fika besök för att fira lillgumman min som blir så stor imorgon.

Jag lovar att jag ska knäppa kort på allt och visa er.

Ska försöka göra klart allt idag så man slipper behöva böka på med allt imorgon. 

Men det blev inte så mycket barn som kommer och fira Agnes imorgon, blir bara Noel! Det uppskattar vi hemskt mycket iaf!!!!

Tror att Agnes kommer bli glad iaf och det är huvudsaken.

Lite tråkigt är det ändå för vi hade ju tänkt ordna massa saker, men vi får se det så här: Mer till de som kommer helt enkelt! :D


Jag ska även försöka mig att göra en liten avancerad kittytårta åt Agnes. Nu kan vi hoppas att min plan verkligen blir av och att det kommer synas att det ser ut som Kitty också!

Men det är inte helt säkert. Men vi kan väl hoppas? :P


Idag åkte vi ut till Matfors en sväng, tok en fika där och surrade en massa med min morbror, hans fru och mina 2 kusiner som fortfarande bor hemma.

Trevligt som alltid och det var otroligt längesedan vi var där!


Snart är det dags att slänga småfisarna i sängen och sedan ska vi slå in alla presenter. 

Men vilken tur att jag kom på nu att jag har lovat Linus att han ska få slå in sin present till Agnes. Han köpte ju en alldeles egen present till henne.


Nej, nu är det dags att ta ut muffin ur ugnen. Dock ser de ut att vara som gele fortfarande så de kanske inte är helt färdiga ännu.

Återstår att se vad det blir av det här... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards