Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

Migrän för barn måste vara fruktansvärt jobbigt )=

Av Jessica - 23 mars 2012 10:33

Linus låg i soffan och bad om Alvedon i rumpan för han hade ont i huvudet. Det är då man vet att det verkligen är en jobbigt huvudvärk också eftersom han ber om Alvedon, han brukar bli hysterisk annars när man ens nämner det.

Han låg även och höll för vänsteröga så det är väl en migrän som är på väg.

Jag hoppas att jag hann avstyra det eller lindra det om inte annat genom att ge honom Alvedon och Ipren tidigt!

Det är jobbigt när han har så här ont.


Nu ligger han i min säng med balkongdörren på glänt och alldels mörkt där inne. Jag hoppas att han kommer kunna sova en liten sväng så kanske det släpper.

Agnes och jag håller på att flytta in saker i från Linus rum in till tvrummet. Ska tömma barnens rum idag så att vi kan börja göra ordning där imorgon och på söndag.

Ser ut som ett slagfält med saker överallt här hemma men det är väl så det får vara tills det är klart.

Vi ska göra vårat nya sovrum och tvrum nu först och senare i sommar tar vi barnen rum. Det blir nog super bra det här!

Fast vem vet, jag kanske gör i ordning allting tidigare också! (;

Beror lite på ekonomin dock, men det fungerar nog ändå att göra klart allt tidigt. Bara Fredrik som mest är negativt till det då han tycker det ska bli så jobbigt.

Men det där får jag väl ordna själv bara han håller barnen från det rum jag är i just då. (;

Kan bli lite små tungt om de ska hjälpa till! :P

Men det är klart de ska få testa litegran men inte alldeles för mycket. 


Idag ska vi upp till famlijen Palmlöf och äta lite middag! Det ska bli gott och otroligt skönt att inte behöva laga middag ens! Fredrik är lite ledsen för han ska inte få tacos så här på en fredag men jag är så glad att jag slipper det!!! :D

Nu ska jag ta och se hur det är med lillemannen, han fick ju en hink med sig bredvid sängen men jag tror inte han kommer behöva den om han har somnat en liten sväng.


Pst, han är inte blå om näsan och märket i pannan har lagt sig rätt mycket så det är skönt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards