Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Massa saker hit och dit!

Av Jessica - 29 mars 2012 09:22

Hej och hå vad dagarna bara flyger förbi, dygnet har för få timmar nu känns det som. Men det är väl bra på sätt och vis att jag känner så men det är nog för att jag har så otroligt mycket att göra här hemma och det går inte att göra så där hemskt mycket heller. Man flyttar en sak från ett ställe och lägger det på ett annat bara. Det är så för jag håller på att tömmer den stora underbara garderoben här hemma, den ska nämligen säljas. Och som det ser ut just nu så kommer det någon på lördag (?) och hämtar den!

Hur tänkte vi där liksom? Men det är bara för de kunde då och vad gör man inte för att bli av med den?

Har faktiskt haft lite ångest över att sälja den men det löste vi genom att Fredrik köpte en nya stor fin åt mig! :P

Han fick hjälp av Kalle igår att köpta den, det visade sig att han visst hade fått hjälp av Veronica också ute på Ikea. Hon hade visst koll på sakerna där ute enligt Fredrik. (;

Så snällt att de kunde hjälpa oss!

Jag har skruvat upp ena delen och tänkte ta den andra när Agnes sover middag. Och förhoppningsvis kan jag flytta alla saker till det nya sovrummet ikväll och imorgon.

Har även börjat förbereda lite mat här hemma som vi ska ha på lördag. Det är sånt där som ska ligga och dra sig och allt sånt där och frysas in så det är skönt att jag inte gör allt sista minuten!

Ska på systemet ikväll också eller eventuellt imorgon efter att pappa har varit här och firat mig.


Justja, måste prata med Örjan om bord också! Det är ju så att vi inte har bord så det räcker men det skulle vi lösa som tur är! :D

Nu ska jag inte sitta här något mera utan sätta igång så jag slipper känna mig stressad.


Två kvällar i rad har jag haft hemskt ont i huvudet, det har hållt i sig långt in på natten. Har vaknat till och från flera gånger för jag har haft så ont i huvudet. Förstår inte varför det har blivit så men kanske är det för att jag har legat och funderat och haft mig på kvällen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards