Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 9 november 2012

En dag efter

Av Jessica - 9 november 2012 12:43

Ligger en dag efter i allt den här veckan.
Förstår inte att jag inte har kommit in i den rätta dagen trots att veckan snart är slut. Men det är ändå skönt för det blev visst helg lite fortare! (;

Igår kom mamma och hälsade på oss tidigt på förmiddagen, det var bra för då hann vi ta en kopp kaffe innan lunch. Vi spelade lite yatzey och kort till den där koppen också, samtalade om lite alltmöjligt också. Vi kom på att vi skulle ta oss en tur ut till Drakborgen med barnen!
Så när barnen åt lunch så berättade vi att vi skulle iväg på lekäventyr och då gick det undan med allt.

Var ute på Drakborgen i ett par timmar, barnen var inte rädd för något, det klättrades, kastades utför rutchkanor, hoppades, sköt bollar osv utan att ens blinka att mamma och mormor inte vad med. Jag klättrade en stund där inne för att kolla så Agnes kunde komma överallt. Vet att Linus klarar allt själv men Agnes hade det lite svårt med någon trapp där men det löste Linus genom att lyfta upp henne i hennes ben så hon kunde komma upp. Vad säger vi?! Världens bästa storebror som hjälper lillasyster!!!
Världens bästa Linus som tar hand om världens bästa Agnes!
Han lämnade inte henne någon gång, utan när han gick och lekte någonannanstas så var Agnes med också! Då hon inte kunde cykla heller för hon inte nåde till pedalerna så skjutsade han henne!!
Bara att inse att Tomten kommer få ett brev där det står vad Linus har önskat sig i över 1 år som han borde få nu trots han tror man måste ha fyllt 7 år för att få! (;
Men när man är så duktig hela tiden och äter som man ska så har man visat att man börjar bli stor!

Älskade små barn!! <3
Eran syskonkärlek går inte att ta miste på! Jag är så otroligt glad att ni tar hand om varandra! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards