Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 11 november 2012

Härlig kväll!

Av Jessica - 11 november 2012 10:35

Gårdagskvällen spenderade jag med Sara och Johanna!
Runt 18 tiden plockade jag upp Sara för att åka vidare till Johanna. Hemma hos Johanna bjöd jag på mat som vi lagade. Johanna fick koka pastan sen var det bara att slänga i allt i ungsformen, på med allt det goda och skjutsa in i ugnen. Världslätt och jätte gott, bra mat när man slipper stå och greja så mycket!
Under tiden den var i ugnen så surrades det en massa och gjordes en äppelpaj!
Middagen åt vi på balkongen me massa tända ljus och mera prat!
Så skönt att gå prata om allting och ingenting med de fina vännerna!
Blev äppelpaj och glass till efterrätt! Och en härlig kopp te till!!
Efter ett par timmar kvalité tid med tjejerna var det dags att skjutsa hem Sara och sedan hem och somna.
Synd Veronica inte kunde vara med, men det kommer förhoppningsvis mera gånger om inte alldeles för länge!
La mig lite snabbt i sängen när jag kom hem, sov någon timme och vaknade för att inse att jag måste klä av mig och gå på toa för att göra mig redo för natten.
Sen slocknade jag för sova hela natten ända till 8:30 då Linus tussade in till mig!
Bästa Fredrik hade sovit på soffan så jag kunde få sova utan att behöva vakna av hans snarkande, bökade osv!
När Agnes vaknade klev vi upp och gav Fredrik ett paket. Måste få något litet på farsdag iaf!
Världsbästa Fredrik!!! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards