Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 12 november 2012

Dagens ?

Av Jessica - 12 november 2012 20:47

Blev en tur till mormor idag då hennes medicin behövdes fyllas på i dosetten. Så lite fika och prat där en sväng så var det dags att åka hem och laga lite lunch till mina två små sjusovare. (;
De sov nämligen länge imorse, Linus klev upp straxt efter halv nio och vi väckte Agnes en timme senare. :P

Efter lunchen och en massa lek så ringde Susanne till mig! Skoj som bara den att umgås, vi gick nämligen i samma klass i gymnasiet.
Så hon och hennes 2 barn kom och hälsade på. Vi surrade och fikade lite medan barnen lekte super snällt med varandra. Skönt att alla kan sysselsätta sig tillsammans och ha skoj så man inte alltid måste passa upp.
Nästa gång kommer vi och hälsar på er!

Agnes är väldigt bestämd av sig vad hon ska ha för kläder på sig på dagarna. Ofta tar hon fram något som hon tycker är fint och sedan måste man övertala henne till något annat. Är hennes Kittykläder i tvätten då är det bråk! Annars får man lirka lite och sen när de väl är på då kan hon spegla sig och ropa att kläderna är så vackra, fina, snygga osv.

Så här skulle hon gå idag, nattlinne, kjol och ett par pyjamasbyxor!
Tokfia <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards