Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 17 november 2012

Spännande dagar

Av Jessica - 17 november 2012 10:40

I onsdags var jag upp till sjukhuset och tog en bild på mina tänder, enklaste och smärtfriades jag har gjort! Tänk vad sjukt enkelt det skulle kunna vara om tandläkaren hade sådana grejer. Pice of cake att ställa sig mot en grej med pannan, få en liten liten plastplupp mellan framtänderna och bita ihop. En sekund senare surrar en sak förbi ansiktet och så var allt färdigt. Betala och så var det bara att gå hem igen!
Det mest spännande på hela dagen var när jag skulle anmäla mig i centralreceptionen vid Entrén, man ska visst göra sådan när man besöker sjukhuset numera. Men jag fanns inte med, stod där och svettades ett tag genom att de hade ringt mig men inte sagt vart jag skulle. Men lyckades komma fram till att man ska på röntgen så ska man inte anmäla sig där..

Sen igår fick jag trevliga samtalet från tandläkaren, den 22a ska visdomstanden bort! Det gick undan att få tid. Trodde jag skulle behöva vänta rätt länge eftersom jag inte har besvär med tanden, känner inte av att jag har hålet.
Så jag hoppas att det går enkelt att dra bort tanden, blir så kostsam historia annars.. Och det finns så mycket roligare att lägga pengarna på! (;

Idag ska vi åka uppöver i landet, vi ska åka och umgås med härliga vänner! Linus ska vara med Tintin, Agned med Dolly, jag med Debora och Fredrik med Martin. Det har Linus och Agnes förklarat för mig, men vi kan alla vara tillsammans också för det för man när man är vänner med alla. (:
Det blir skoj att få umgås ett par timmar och prata och bara vara!
Känns som vi har så mycket bokat och saker vi måste göra nu sedan fram till jul, eller helgerna är så iaf!

Nu borde vi vakna till liv och titta om vi har några kläder som vi ska ta på oss..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards