Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Jessica - 16 september 2012 20:08

Idag på eftermiddagen var vi iväg hem till Noel och Veronica (och Kalle som ej var hemma) för att fira Noel som har fyllt hela 4 år!
Tyvärr fick inte Noel något körkort eller en gul cykel av oss då han önskade sig det. Blev lite lego i stället och jag tror det gick bra det också! Men jag lovade Noel att när han fyller 90 år ska han få körkortet av mig om han inte redan har tagit det då. Det var han som beställde hur mycket han skulle fylla för att få ta det. (;

Och charmtrollen Ofelia var naturligvis på plats och charma alla. Ja, Sara och Pierre var med också men de charmade inte mig på samma sätt. En riktig glad och go liten bestämd tjej! Precis som det ska vara!!

Det blev så otroligt gott fika (som vanligt där!) och härligt prat (som alltid). Det är så skönt att ha sådana vänner som man har i dem! Man vet vart man har dem och man behöver inte träffas konstant men ändå känns det så naturligt när man ses!!

Det värmde i mitt hjärta idag när Veronica påpekade mitt utseende. Jag behövde nog verkligen höra det! Jag står sällan framför spegeln då jag fortfarande se mig själv som jag såg ut vid nyår. Vet med mig att jag inte ser ut så egentligen men det är ändå så konstigt att jag ser mig själv så.
Förhoppningsvis så kommer jag se "mitt nya jag" inom snar framtid. Det hoppas jag.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards