Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Jessica - 14 september 2012 08:51

Den euforiska känslan som infann sig när jag ställde mig på vägen är helt obeskrivlig. Att fortfarande ha tappat lite i vikt är helt magiskt, har ätit lite mer än jag borde, har rört på mig lite mindre än vad som var tänkt. Har sovit minimalt under hela veckan. Har hittat något gott i skåpen nästan varje dag.
Så att vågen visade på - igen är helt makalöst.
Hur kunde det hända?!
Jag gör absolut inget alls för att gå ner i vikt nu då jag är nöjd över den. Det enda jag vill är att hålla den så det var därför jag ställde mig på vågen imorse.
Den här känslan kan jag nog leva på hela helgen och lite till!
Sen att vi ska iväg på kalas på söndag och träffa massa fina vänner gör inte saken sämre. Det finns väl inget som kan slå nu detta humör som kommer finnas hela helgen.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards