Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Jessica - 24 september 2012 22:00

Idag träffade jag världens underbaraste läkare på vårdcentralen i centrum! Önskar att alla andra kunde vara så som hon var. Hon hade en väldigt stort leende när hon ropade upp mig, sen inne på hennes rum var det tända ljus, fotografier på henne och familjen och fina blommor. Kändes trevligt direkt när jag kom dit.
Det sista hon gjorde var att hon bad om att få ta ett blodtryck på mig så hon var rädd att jag skulle svimma när jag gick därifrån.
Ibland är det fruktansvärt jobbigt med läkarbesök tycker jag..
Tur hon tog blodtrycket på mig då det var hemskt högt.
Men efter lite vila och vatten gick det ner så jag kunde åka hem utan problem.

Varför ska den där väntan på läkare, provsvarer och allt sånt vara så fruktansvärt jobbigt. Det får alltid bra för mig ända tills jag sitter i väntrummet och väntar på att få komma in. Då blir jag så sjukt nervös och målar upp alla möjliga senarior om allt möjligt. Kanske är det väntrummens fel att det blir så?
De känns ju direkt inte så trevliga!!! (;

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards