Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 1 mars 2013

Fredriks dag idag!

Av Jessica - 1 mars 2013 10:44

Idag fyller Fredrik år, Linus bedömde vilken bild vi skulle ta (;


När Fredrik fyller år då har vi gått in i mars månad, det är nu hela våran lilla familj fyller år med nästan 2 veckors mellanrum. Vi börjar med Fredrik idag 1/3, Agnes den 18/3, jag 31/3 och Linus 12/4.
Så ni kan väl gissa vad vi ska göra nästan varje helg nu fram till mitten av april? (;
Men så illa är det faktiskt inte. Nästa helg är vi kalas firande lediga vilket betyder att vi ska upp till Fränsta på middag!
Om alla håller sig friska och inget annat dyker upp vill säga.

Imorgon fyller mamma år men henne ska vi iaf fira på söndag.

Nu ska jag ta och bädda sängen så det är gjort. Sedan blir det lunch, iväg och handla lite saker. Sedan svänga förbi Susanne för plocka upp lite kläder, sedan hem och invänta pappa som kommer förbi en sväng.
Idag ska vi äta middag med familjen Palmlöf, imorgon med familjen Rodin! Trevligt som bara den!!
Har lite fika på dagen med några vänner som Fredrik tyckte kunde få komma och äta tårta. (:

Nu måste jag göra nytta!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards