Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 28 mars 2013

Påsken

Av Jessica - 28 mars 2013 21:44

Blev inte alls som vi hade tänkt det. Men vi har gjort påskriset idag, Agnes var riktigt igång och hängde saker och hon hängde upp fjädrar. (;
Linus satt mest och tittade på..
Förklaringen kom vid middagen då han helt plötsligt slutade äta, bad att få lägga sig för han hade fått ont i pannan.
Väckte han vid 19, då grät han för lampan gjorde ont att titta på. Och han bad om medicin. Så det var bara att hämta och sedan mörklade vi rummet åt honom, hink vid sängen, stängde av elementet. Agnes fick se film i tvrummet för att hålla henne tyst och borta från Linus.
Lillhjärtat mitt har så hemsk migrän..

Men vi målar ägg imorgon helt enkelt. Agnes har gått hela dagen och väntat på att grisen ska komma. Hon har trott vi har sagt gris och inte ris! Tokgumman våran! (:

Vi har målat lite med vattenfärger idag och här är en påskteckning av Linus!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards