Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Jessica - 20 januari 2014 20:02

Idag blev barnen överraskade med att vi skulle åka och bada, Linus valde Matfors för där vet han att det är varmt i vattnet! Och att de har rutschkanan. (:
Träffade på en av mina kusiner där också, Tina var där och simmade. Vi surrade lite med henne och sedan var det full gång på barnen. Det åktes och simmades och hoppades. Efter ett par timmar så var jag så sjukt trött så jag fick nästan övertala de små att vi skulle åka hem.
Agnes var så söt när vi duschade, hon var noga med att hon själv skulle tvåla in sig, sedan sjöng hon en ramsa från topp till tå som skulle ha tvål. Sedan var hon en riktig stor tjej som klädde på sig helt själv och borstade sitt hår jätte noga. Hon brukar klä på sig själv men jag brukar alltid måste säga åt henne ett par gånger innan kläderna åker på. Och borsta håret görs ett drag eller två sedan kan hon tycka att det är bra. Men idag skulle hon vara en riktig stor tjej sa hon. (:

Idag är första dagen på länge som jag inte har haft min "vanliga" huvudvärk som kommer smygandes på eftermiddagen. Däremot har jag kommit på att jag har haft rätt många migränattacker från hell det sista halvåret. Tur man har fått bra mediciner nu så man överlever dem.

Imorgon har vi dagis dag igen, tror jag ska ta och stor handla medan barnen är på dagis. Vore på tiden man gjorde det, det börjar ta slut på saker här hemma. Basvarorna brukar aldrig ta slut annars känns det som men nu var det verkligen längesedan jag köpte hem sådant.

Nu är det dags att krypa ner i sängen och slå på tvn. Tänkte faktiskt se Guldbaggen 2014!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards