Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 25 januari 2014

Av Jessica - 25 januari 2014 20:45

Efter vi fikade lite mellis här hemma tog vi med lite paket och åkte till Haga för att äntligen få snusa på Kajsa, ja, vi kramades med Johanna och Johan också.
Som vi snusade och myste med Kajsa, hon fick knappt vara med mamma och pappa. Hon fick komma till mamsen sin när hon kräktes på mig! Små barn har en förmåga att kräkas lite efter maten och det gjorde hon. Så där härligt så det rann ner innanför mitt linne rakt ner mellan brösten. Tur det inte är riktig kräks som kommer upp för dem (;
Fikade, surrade och myste en massa. Precis som det ska vara en lördag!

Av Jessica - 25 januari 2014 11:22

Igår tappade Linus äntligen tanden som har varit lös ett bra tag. Han drog ut den själv på morgonen för den var så lös! Han blev så glad att den äntligen kom lös för nu gör det inte ont längre säger han. (:
Vi grejade lite på förmiddagen här hemma och efter lunch tog vi oss ut i kylan och hälsade på hos Veronica, Noel och Ella. Pojkarna spelade och Agnes pratade lite med Ella innan hon skulle sova en sväng. Själv fick jag kaffesällskap med Veronica.
Sedan till middag fick vi sällskap av Johan och Sara här hemma. Trevligt som bara den! (:

Nu är Linus uppe i slalombacken på slalomskolan, Fredrik fick följa med honom idag. Imorgon tror jag att hela familjen följer med dit upp faktiskt.
Agnes längtar till efter mellis idag för då ska vi åka och hälsa på Johanna och Johan och få träffa lilla Kajsa för första gången. Mysigt!!

Nu ska den här lilla damen få låna min mobil en sväng så hon kan titta på något avsnitt av något My little pony avsnitt på youtube.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards