Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Jessica - 28 januari 2014 18:49

Det blev inte alls som vi tänkte igår, det blev ingen slalomåkning då barnen blev för trötta. Men vi försöker imorgon igen ist.

Inatt hade vi en hemsk jobbig natt här hemma med älskade Agnes. Tror hon har växt värk som gör att hon vaknar på nätterna och är ledsen. Runt 03:30 lyckades jag få hon att somna helt. Då hade vi masserat benen ett par gånger varje timme. Hon grät inget mera efter det så hon måste ha lyckats somna. Så när klockan ringde imorse kände jag mig mer död än levande, trodde aldrig att Agnes skulle orka gå på dagis men det var inget problem.

Idag var jag till världens bästa frisör Caroline Leek på beautifulhud och fick ordning på håret. Nu har vi kommit fram med en bra plan och jag tror det blir riktigt bra!! (:
Blev ett par timmar surr och sånt där.

Har varit riktigt seg efter att barnen hämtades på dagis, har knappt gjort något. Men vi alla blir så störd på nätterna när Agnes har så ont. Linus vaknar också eftersom hon är så ledsen. Men nu hoppas jag att vi får sova inatt för jag behöver det!
Blir tidigt i säng då det är dagis imorgon igen. Ska nog åka och komplettera en liten grej till ett paket som vi ska ge bort på torsdag när vi ska på kalas! (:

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards