Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Jessica - 27 januari 2014 16:55

Just nu väntar vi på att Fredrik ska komma hem och att middagen ska bli klar.. Potatisen kokar och laxen är i ugnen. Bordet är dukat och romsåsen står i kylen och väntas på att tas fram.
Är så hungrig så det är nästan lite jobbigt, har släckt hungern med lite kaffe och vatten den sista timmen. Hoppade över mellisen idag och det var dumt! Tur maten är klar alldeles snart!! (;

Tanken är att vi ska vara i backen kl 18 då liften öppnar, men vi lär inte vara klara tills då. (;
Blir spännande och se om jag kommer ner levande genom att jag ska åka slalom! Har ju bara testat 2 åk för 16 år sedan! Men det blir skoj iaf!
Agnes ska få åka lift med sin pappa och det längtar hon till säger hon. Det är liksom lite stort att åka lift nämligen för det gör stora barn säger hon! (:

Imorgon ska jag iväg till min frisör! Har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra med mitt hår, får se imorgon helt enkelt. (:

Blir bara hungrigare och hungrigare också när jag känner lukten på maten! Herregud vad jobbigt det är att vänta ibland

Agnes sortera alltid skor efter storlek, pjäxor blev visst inte något undantag

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards