Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 19 november 2007

helgen

Av Jessica - 19 november 2007 16:32

jaha, vad ska jag säga?

de första jag upptäckte när jag satte mig vid datorn imorse var att biologin har gått åt helvete, och hur den har gjort de vet jag inte riktigt, bara att min lärare inte var nöjd med någon av mina labbrapporter... men hon kanske kunde ha gett mig lite kommentarer om hur man gör sådana eftersom jag har bett om hjälp pga jag har aldrig ALDRIG någonsin gjort en labbrapport!!

men men, ska ringa siv på komvux och se vad som händer nu, måste ringa henne imorgon för jag pallar seriöst inte att fortsätta om de är så att de blir nå strul med pengar, betyg och allt sånt shit nu.

 Annars idag har jag inte gjort så mycket mer än att göra en uppgift på naturkunskapen som ska in på fredag, lär hålla på med den hela dagen imorgon också för jag är inte färdig på rätt längre.


i helgen, tror vi bara var hemma och tog de lugnt i fredags, kommer ihåg att jag somnade aptidigt då iaf :P

i lördags så var vi hemma, tvättade, diskade och plockade lite, sen när tvätten var färdig så gick vi ner till örjan och maggie för att få mat (fredriks pappa och fru) och så var jens med sin tjej anna där också... och så louise så klart.

vi fick rostbiff, potatissallad och julmust :P dock så drack jag vatten för jag tänker inte fuska och dricka julmust förrens det är första advent! :D

och till förrätt fick vi typ rostad macka med sallad,ägg, räkor och majonäs till (= men jag tycker inte om ägg så jag hoppade över den. Sen efterrätten bestod av glass, chokladsås, fingrar och hmm.. strössel kanske? men jaja (=

Det var trevligt och socialt som vanligt, även om fredrik var tvungen att gå på toa typ en timme eller två ;P nee inte så länge, men tillräckligt längre för att vi alla skulle förstå att han var tvungen att gå och göra nr 2 :D

sen fick skjuts hem av jens (=

så vi såg på film som gick på tvn och fredrik såg väl inte så mkt utan han spelade ist :P


igår gjorde vi inte så mkt, bara umgicks och var hemma och var ute med katten en sväng. (=


nu ska jag lägga mig och se på tvn och plugga lite! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards