Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2008

det går framåt

Av Jessica - 8 augusti 2008 13:52

jahaja, då har tre dagar till rullat på undan att jag har hunnit bloggat något.

ehum, jag är lite dagvill nu så jag har inte riktigt koll på vilken dag jag har gjort vad på.


iaf, i tisdags, då fyllde kalle år så när fredrik hade kommit hem från jobbet så åkte vi dit och firade honom och käkade massa gott :D

naturligtvis när vi är där så måste linus bajsa, att han inte kunde göra det hemma före eller efter :P

men nej, där ska man bajsa alltså ^^

var där ganska länge, så när vi kom hem så käkade vi lite middag och sen så blev det bara sängen och däcka där.

 eller jag däckade inte, utan jag började läsa en bok som snälla veronica lånade ut till mig.

Det var Reporter erkänner gravidchock av Belinda olsson.

shit va bra den var!! Den måste man nästan läsa faktiskt.

kände igen mig otroligt mkt i boken.. helt galet..

men somnade iaf någongång i boken (;


onsdag... då måset sara ha varit här iaf :D

jo men det var hon!

*tjuvkollade hennes blogg*

vi fikade och surrade skit och  hon fick spela lite tvspel och jag läste klart boken :P

Sen när hon hade gått så kom fredrik hem och vi gjorde väl inte alls så mkt..

jo justja, vi började med listerna också, fredrik fick berätta åt vilket jävla håll jag skulle vinkla sågen! att jag inte kan lära mig någongång ;P


torsdag: fredrik fick lov att vara hemma från jobbet för han hade varit på toa ett par gången under natten och så fortsatte hela dagen också.

jag var fan livrädd att det skulle vara magsjuka, men de kan nästan inte ha varit det eftersom han bara var dålig i magen och han kräktes inte eller mådde inte illa.


idag, fredag... fredrik är hemma idag också för han fick gå några gånger i natt på toan också, men nu mår han helt okej.

jag tror inte alls det är magsjuka, tror det är hans otroligt bra matvanor som har pajjat magen för honom..

så får se nu om han kan ge fan att typ äta thai eller nåt sånt skit och den där starka maten... eller hans mAx och allt sånt skit...


nu ska jag ta och fortsätta sätta upp listerna i tvrummet.. har en liten bit kvar bara :D 


även att det går tungt med linus rum nu.. jag är inte så jävla bra med det där med mösterpassning iaf..

skulle behöva någon som kan komma och skära till tapeten bara så jag kan sätta upp dem ^^

men morbror skulle väl kanske dyka upp ikväll eller imorgon, allt beror på hur han hinner med sitt jobb och sånt..

nee nu lilleman!

 
 
Ingen bild

Klara

8 augusti 2008 14:12

Gillar du smink? Bli då medlem här: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1549 och få gratis presentkort från Kicks hemskickade!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards