Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2008

ensammen på natten..

Av Jessica - 17 augusti 2008 21:21

imorgon åker fredrik till stockholm, han ska på processlabb. nåt projekt han håller på med på jobbet. och han kommer inte hem förrens på onsdag kväll )=

så jag och linus får underhålla oss själva nu några dagar, men vi kommer ha fullt upp säkert ändå så vi kommer nog inte hinna sakna honom.

eller hmm, jo jag, jag kan seriöst inte sova ensammen... det är riktigt jobbigt.

Det är fruktansvärt längesedan jag sov ensammen...

jag har ju lixom haft turen att Sara har sovit hos mig när fredrik har varit borta med jobbet förut, men nu är hon på semester så det gick inte så bra heller!!


jag minns inte när jag sov ensammen sist.. jo nu minns jag! det var när jag hade magsjuka när jag bodde på södermalm som jag sov ensammen sist, den där natten när jonas dumpade mig på ett sms *moget*
det var fan ett par år sedan nu ^O^

helt sjukt längesedan det var!!!


men jag kom på en sak! jag kommer juh inte sova ensammen!! jag har ju linus som ska sova hos mig!! och då kommer han få sova i sängen med mig också, utan att behöva tjata ihjäl fredrik :D


Fredrik och jag hade tänkt se på film nu ikväll, men nu tickar klockan på så mycket och han kom på att han måste packa en väska så jag tror vi hoppar över filmen!

ne, ska hjälpa han att ta fram kläder nu, eftersom han har svårt med sånt själv ;P

 
 
m

m

17 augusti 2008 23:49

Hihi sara brukar få sova här med när Linus är på kurs :)

http://www.mly.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards