Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg under augusti 2008

Av Jessica - 4 augusti 2008 19:17

nu är det bäst jag skriver en massa här eftersom det klagas på att jag inte har skrivit på hela veckan nästan!!! :P

hmm, fredag får jag nog börja med för då har jag iaf koll på vad vi gjorde, eller koll och koll, har lite koll iaf ^^


Fredag: då var fredrik ledig så vi åkte ut till birsta och köpte lister till sovrummet.

åkte hem, sågade till listerna och satte upp dem, och så städade jag lite överallt också. Sen så gjorde vi väl inte så mkt mera, eller vi såg kanske en film med myrström och danne också, men ajg somnade mitt i filmen och vaknade efter en liten stund så då så gick jag och la mig i sängen och de fortsätte nog att se klart filmen.

 

Lördag: då vaknade vi och så låg vi och tittade på lite tv i sängen, och så fick jag ett sms av sara om det blev någon stödemarknad för min del, så då sa jag att jag hade lyckats övertala fredrik till att haka på ^^

så vi bestämde att vi skulle träffas där  och så :D

gjorde oss i ordning och brummade iväg, träffade sara, pierre och julian på parkeringen där och så vandrade vi en liten sväng och så (=

fick en rosa påse med mig därifrån iaf! :P

träffade pappa och lena där också, och så massa annat folk som jag inte har träffat på flera flera flera år :D så det var lite skoj iaf :P

Sen så åkte vi förbi farmor och farfar på väg hem, de har nämligen inte träffat linus något alls. Vi fick fika där och så surrade vi skit ett tag där innan vi åkte vidare, vi åkte då inte hem utan vi åkte då till mormor också bara för att ^^

var inte där så jätte länge, men vi hann säga hej och fredrik hann blöta ner mina små kusiner och elin med vatten så det såg ut som elin hade duschat och inte torkat håret alls :P

Sen åkte vi och käkade på mcdonald, jag tog nån ny kycklingburgare men fyfan den var inte så där supergod inte..

sen så tapetserade vi hemma också!!

det blev riktigt bra om jag får säga det själv :D

tycker det är bra gjort för någon som har två vänstertummar + tummarna mitt i handen (;


Söndag: tapeserade det sista och grejjade på med allting. och jonas kom hit en sväng, sen så åkte vi iväg ut till birsta och köpte lister till tvrummet.

hem och lasta av det och sen vettefan vad vi gjorde..

jo justja, fredrik och jonas höll på att borra upp mina ljusgrejjer då :D

sen åkte myrström hem för att käka och danne kom hit, så vi kom fram till att vi skulle käka så det blev mAx.

åkte dit och vad händer där?!?! joo från och med att vi hade beställt maten i driven så fick vi vänta lite över 30 min på att vi skulle få betala och få den!!

och sen brummade vi fort hem och vad upptäcker vi hemma då?!?! jo jag har inte ens fått min kycklingburgare ens!!!! utan jag fick en vanlig hamburgare och så tror jag det var den där calioforniahamburgaren för det var guagcemole på skiten!

jag blev riktigt less eftersom jag inte ens tycker om hamburgare och jag var så fruktansvärt hungrig!!!!

så jag ringde ner och skällde och gnällde lite så de skulle skicka hem presentcheckar iaf.

sen kom myrström igen och så såg vi på film, vi såg hancock. :D

den var riktigt bra faktiskt, dock så slutade den inte alls som jag trodde..

men det är väl bäst att jag inte skriver hur den slutar för då är risken att jag får pisk av någon (;


idag, måndag:

då vaknade jag av att linus låg och drog mig i håret och gurglade på och fäktade både med armar och ben *myyyyys*

låg och pratade med honom en stund innan jag gick upp och gjorde vällingen. Sen så fick han den och så låg vi kvar en timme till och myste innan jag gick upp och duschade.

precis när jag har duschat klart och höll på att klä på mig så fick jag ett sms av sara där hon undrade vad jag gjorde.

sen så tog det någontimme så dök hon upp här och så köpte vi så vi gjorde sallad till frukost/lunch :D

och så köpte vi även cheez cruncherz och dricka också.

hem, gjorde sallad, käkade, sen spelade vi burn-out till 360n och så sluskade vi oss för det mesta.

även att linus skulle surra en massa med sara så hon fick väl inte göra så mkt där en liten sväng mer än att låna ut sitt finger till honom så han kunde hålla i det och så :D

sen kom fredrik hem från jobbet och fter ett tag så kom saras stora syster emma för att plocka upp sara. och emma hade med sig lillaste sötaste vovven!! uffa vad söt vovven var!!!

jga vill åsså ha en sån vovve!!!!

måste skaffa hus nu så att jag kan få en vovve!!!!!!

dock så tordes jag inte låta bäsen gå fram och hälsa på lillvovven, risken fanns att bäsen skulle slå till henne och de vore inte så bra.

men lillvappen var iaf jätte sugen på att hälsa på bäsen men hon var så duktig så hon la sig ner bara och lät katten vara.


nu håller fredrik på att laga makaroner och köttbullar till oss, dock så tror jag att han glömde att börja med köttbullarna i tid för makaronerna är klara men inte köttisarna och frågan är om köttisarna kommer bli klar någongång!

nu kurrar det i magen!!

bäst jag går och ser om de inte är klara iaf fast han inte tror det!!... 


ska slänga upp en bild på linus med sin pyjamas nu också!

justja, jag fick även gå ner till förrådet och ta upp en kartong med nya kläder åt linus!

han har ju faktiskt storlek 62 nu och så fick jag gå ner med alla andra hans kläder!!

han har blivit så stooooooooor nu!!!!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards