Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 15 december 2010

så där ja

Av Jessica - 15 december 2010 08:16

Onsdag idag, 9 dagar kvar till självaste julafton. Dagarna bara rullar på och man hinner knappt med allt som man tänker. Igår var det hemskt kallt ute och idag ska det vara lite mildare väder. Kanske blir det lite skridskor för lilleman eller så går vi bara ut och leker. Allt beror på Agnes humör. Kan hon sitta/ligga i vagnen utan att skrika sönder sig blir det skridskor. Annars måste jag vagna henne hela tiden och då tror jag inte han kommer åka så mycket. ;-)Ska kanske börja pynta lite smått också. Blir intressant att se om tomtarna kommer få stå kvar eller om det blir att lillfröken tänker riva ner allt. Hon drar bara i dukar och i blommor just nu. Tror inte någon blomma har fått stått kvar för henne. De är nämligen goda att smka på numera. Har bara 2 blommor kvar i tvrummet för Agnes står vid fönsterbrädan och sliter ner alla andra...Förresten, ordet mamma verkar komma närmare och oftare. Så snart så!!En annan sak som jag har tänk på är att Linus och jag har inte bråkat på ett par dagar nu. Visst testar han fortfarande men inte så där hemskt mycket så det blir jätte bråk. Han brukar kunna bli så arg och skrika dumma mamma! Och sen slå, sparka, slänger sig och bara skriker emellanåt. Men det var några dagar sedan nu.. Nej man kanske ska ta och kolla om tvätten har torkat så man kan starta en ny maskin snart..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards