Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Jessica - 6 januari 2011 12:50

           

Av Jessica - 6 januari 2011 09:56

Idag verkar Linus feberfri! Vi har tagit temp men den visade 36,7 så förhoppningsvis stannar den där nere också! Han går dessutom runt i lghten idag och så sjunger han lite så jag antar att han börjar bli frisk. Han är hes, men han är rätt söt när han är hes.Idag vet jag inte vad som händer, vet inte om vi ska försöka oss på att gå ut en liten stund eller om vi ska vila upp oss bara. Får se senare på eftermiddagen hur Linus känner just då.Både jag och Fredrik har lite små ont i halsen idag men förhoppningsvis blir vi inte så förkylda!Imorgon om allt går som det ska så ska båda mina barn sova hos Bodil. Känns både bra och dåligt att lämna bort dem. Tycker lite synd om henne om Linus kör en lite mera vaken natt men han har sovit hela nätterna i en veckas tid så det borde inte vara något bekymmer. Agnes sover ju nästa hela nätterna jämt så henne är det nog inge problem med. Allt man kan behöva göra är att ge nappen någon gång ibland. Det snöar rätt bra idag! Det gillar jag! Haha, justja, Linus räknade i sömnen inatt. 7..8..9..10

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards