Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Jessica - 22 januari 2011 18:05

Nu är båda barnen hemma hos min stora syster. De ska få sova över där tills imorgon, Linus tycker det ska bli skoj!

Det är första gången Agnes ska sova borta från oss. Känns konstigt som bara den att båda barnen ska vara borta. Saknar dem hemskt mycket...

Förstår inte hur det här ska gå! :P


Jag kommer säkert vakna tidigt som bara den imorgon och då lär jag ringa till syster det första jag gör och kollar hur det är och om jag inte får komma hem och hämta dem! :P


Idag fick Fredrik följa med ut till Birsta. Precis som alla andra så var vi också där. Tur jag bara sprang in snabbt på BC och den längre turen tog vi inne på själva IKEA.

Lyckades handla lite smått och gått där inne fast vi skulle bara tittar på gardiner till köket. (;

"Det konstiga är att vi kommer ut med så mycket när vi bara skulle kolla på gardiner" Förstår inte vad Fredrik menade med det där!


Ikväll ska vi se på film har vi bestämt. Synd bara att jag är så rastlös redan nu och vill se den nu och sen lägga mig att sova. Inte för att jag är trött utan för att det ska bli söndag. (;

Snällt av syster att ta barnen utan att jag har frågat, hon som ville ta dem och man ska väl inte tacka nej till något sånt. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards