Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Jessica - 15 januari 2011 13:54

Då kör  vi! Det är vad Linus säger nästan jämt vi ska göra något. Vet inte helt riktigt vart han har fått det ifrån men han är riktigt söt när han säger det.

Nu har hans tal släppt otroligt mycket och det känns underbart faktiskt! Man hör ritkigt vad han säger även om han har lite svårt med S och R. Men ibland kan han säga S helt felfritt medan i ett annat ord kan han inte säga det alls utan då sätter han oftast L ist.

Men det får vara så, man kan inte vara bäst på allt! :P

Haha, nej men så är det väl inte heller. Men han har varit så snabb och duktig på att göra så mycket annat så jag bryr mig inte om att han inte kan prata helt hundra. Det är lite små sött ändå att han försöker säga orden men säger fel.


Agnes då? Hon fortsätter att gå efter möbler och väggar, nu behöver hon inte ha något att hålla i utan mera som ett stöd bara för att kunna knata på. Annars säger hon bara mamma och pappa också. Vinkar så fort hon ska iväg någonstans så hon är så söt. Vill hon prata så gör hon det, hon överröstar allt och alla om hon vill att man ska höra henne så hon saknar ingen plats i den här familjen iaf. :P

Äter allt gör hon också, speciellt saker hon hittar på golvet så det är nog gott att provsmaka på allt.

Den 19e ska vi iväg till bvc igen för att väga och mäta henne så det blir spännande och ser om hon har hållit sin kurva nu eller om den har sitigt. Jag själv tycker att hon har fläskat på sig rätt bra medans det är många andra som säger att hon är liten och nätt. Så det blir intressant och se hur det är egentligen.


Det börjar närma sig begravningen för farmor också, försöker inte tänka på det där så otroligt mycket utan det får vara nu ett tag. Det känns otroligt konstigt när jag väl tänker på det men ändå har man vant sig med tanken. Men jag har fortfarande så svårt att tro att hon var den första som skulle få komma till himlen. Helt ärligt trodde jag det var morfar.

Jag är så lycklig lottat att jag har haft alla mina mor/far-föräldrar i livet tills nu.


En annan sak som jag har kommit på är att jag är hemskt trött hela tiden. Jag får ändå sova hela nätterna igenom numera men ändå är jag så fruktansvärt trött. Det känns som att något är fel, jag skulle kunna sova bort hela dagarna också om jag fick. Vore det inte för barnen skulle jag nog sova hela tiden. Och nej, jag är inte gravid!!!

Däremot så tror jag inte att alla mina värden är så där hemskt bra, funderar på att ta och ringa och boka en tid hos en läkare.

Det är nämligen så att min mage gör så fruktansvärt ont hela tiden också, känns som något är helt fel..

Tänkte vänta en vecka till och verkligen vara hemskt noga med att äta riktigt och se till att man inte får i sig något man inte ska.

Det är väl det enda som jag kanske kan ändra på för att se om det fungerar.


Nu ska jag fortsätta städa i lite skåp här hemma, Fredrik har tagit med sig båda barnen ut till Matfors så jag fick vara hemma själv och städa.

Har städat rent hela badrummet idag, under badkaret och i skåpen osv. Det är kliniskt rent där inne.

Har bytt gardiner och så där också överallt nästan, är bara köket kvar. Där måste jag köpa nya gardiner innan jag gör något.

Ska ta och städa rent i städskåpet nu. 
Har blivit att man har samlat på sig en massa där inne...


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards