Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Jessica - 7 februari 2011 21:35

Har inte skrivit på hur längesedan som helst. Vet inte riktigt varför men det känns inte som att det har funnits något att skriva om heller riktigt.

Agnes har fått sin 6e och 7e tand. 6e kom först, uppe på hennes vänstra sida och i torsdags kom hennes tand nere på vänster sida.


Fredags var det begravningen för Farmor. Riktigt fint var det i kyrkan och allt gick bra. Grät inte så där hemskt mycket som jag trodde att jag skulle göra men det gick bra. Agnes var den snällaste bebisen jag har mött på, hon små pratade bara men inget gnäll överhuvudtaget under hela dagen. Hon gråt inte en enda skvätt fast hon blev övertrött. Hon somnade sittandes i en matstol och sov så ett par minuter. Sedan efter fikat så åkte vi närmaste hem till farfar. Där röjde Agnes gärnet, glad och sprallig var hon hela tiden.

Linus fick äran att vara med Louise, Maggi och Örjan hela dagen. Vi lämnade av honom med Lousie på morgonen, Maggi kom väl hem någon gång mitt på dagen och Örjan kom väl hem när han hade slutat sitt jobb. Linus fick göra en massa och dessutom fick han följa med på basket så han kom inte hem förrens runt 21:30. Då kom en lyrisk pojke hem och skulle berätta allt, fick reda på hur de hade suttit när de åt middagen också. (=

Så han har gjort ett par premiärer efter nyrå. 


Har inte så mycket mer att berätta! Har inte varit och hälsat på Sara och Pierre ännu sedan de fick Ofelia. Barnen och Fredrik har varit så hemskt förkylda så vi vill inte riskera att någon av dem bli dunderförkylda. Så ondöigt! Men på fredag ska vi dit!!

Har shoppat presenter som jag vill lämna av nu! :P



Skulle kunna uppdatera oftare på bloggen men det är så tråkigt att skriva från mobilen. Ska se om jag sätter mig lite oftare vid datorn på kvällarna en sväng ist. Tar ju inte många minuter att skriva ihop lite lätt...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards