Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Jessica - 9 februari 2011 08:55

Igår fyllde min syster år, hon kom hit en sväng på dagen så vi fikade lite, mamma kom också. Sedan när mamma och storasyster skulle ner på stan en sväng fick mina två barn följa med dem ner. Efter deras sväng nere på stan fick barnen följa med hem dit och baka lite fika. Själv åkte jag och veckohandlade med Danne och så sedan slog jag in syrrans present. När Fredrik slutade jobbet kom han och hämtade mig, ner på banken en sväng och sedan stack vi iväg till syster för fika. Barnen brydde sig inte direkt att vi kom mer än att Linus blev ledsen först för han trodde att han var tvungen att åka hem. Så när vi hade sagt att vi skulle stanna blev han glad.:-)Idag vet jag inte helt hundra vad som händer. Ska väl kanske slå in lite presenter iaf. Johans och Ofelias ena present är inte inslagen. Så det ska jag väl göra, sen har jag då ingen aning om alls vad som ska hittas på att göra. Nu ska vi 3 ta och byta om från pyjamasarna iaf! :-)

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards