Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Jessica - 8 maj 2011 12:39

Varit en tur ut till birsta idag, blev en sväng inne på Birsta City och en sväng till skopunkten.

Köpte massa skor av alla olika slag till barnen, är väl så att de kanske behöver lite mera sommarskor ändå. Man vet aldrig vad de behöver. (;

Köpte en väska åt mig själv också, Fredrik fick sig ett par tofflor som han behöver ha på jobbet. Blev lite kläder till barnen också, sånt är aldrig fel.

Nu har vi ätit lunch, startat 2 maskiner tvätt nere i tvättstugan och vi inväntar på att gå ner med nästa omgång.

Hade tänkt cyklat iväg till någon lekpark idag men det får nog vänta tills efter middagen eftersom vi har tvättstugan fram till 17.

Måste cykla på ica och handla lite till middagen också, ska bjuda Danne på mat idag eftersom han var snäll och lånade ut bilen när vi hade lämnat in våran. Blir nog pasta och någon pastasås med fläskfile till middag tror jag. Har inte riktigt bestämt mig vad det blir exakt.


Somnade runt 05 imorse och det jag fick sova ända fram till 09 så det var riktigt skönt.

Tror jag måste få ordning på mina sömnrutiner lite mera, sov nästan likadant igår natt. Känner att min kropp verkligen behöver ha lite mera sömn än vad den får. Och om jag lyckas somna tidigare då vaknar jag X gånger varje natt även om jag sover på soffan för jag ska få sova en hel natt.


Nu är det dags för tvättstugan igen. Bäst jag sorterar upp lite kläder som ska i. Kan bli jobbigt om man råkar färga en maskin med det som ska vara vitt. (;

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards