Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Jessica - 12 maj 2011 09:55

Här hemma har vi haft sjukstuga ett par dagar.

Agnes har legat i feber med förkylning och Linus har hittills bara varit snorig och hosta. Så jag hoppas lite att det börjar bli lättare snart för jag är trött på att bara sitta inne nu, kanske kan gå ut en sväng men barnen har inte direkt någon ork och Agnes vill inte göra något alls mer än bara ligga ner så vi nöjer oss med det och så vädrar vi en massa.


Igår hade hon 40 grader nästan hela tiden så det känns skönt att det har börjat avtagit nu allt eftersom. Är lite små tungt för de små när de har så mycket, hon hade det hemskt jobbigt. Hon fick alvedon, dricka en massa, ha blöja bara och så fick hon bada en liten sväng också så det skulle kännas bättre.

Fredrik var inte kvar så där superlänge på afterworken heller eftersom båda barnen var dåliga så det var lite små tungt att sköta om de själva.


Sitter och väntar på mitt paket och antagligen hinner de komma idag så jag kan gå på ica och hämta ut det. Vore ju inte en dag för sent eftersom jag skickade efter det den 30/4. 


Nu är det ett blöjbyte som måste göras känner jag! Dags att göra det!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards