Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Jessica - 18 maj 2011 18:20

Vi börjar med att säga grattis på namnsdagen till Linus, för idag är det Erik!


Sedan då?

Har egentligen inget att skriva om, finns liksom inte så mycket att säga. Vi lever och vi mår bra nu. Barnens förkylningar har släppt och endast lite snorigt kvar efter den men inget som är jobbigt för barnen.

Halva maj har redan gått och snart är det sommar på riktigt. Känns som att den här sommaren kommer gå fortare än vad jag vill. Snart är det höst och sen smäller det till med vinter igen och då kommer snön. (;

Förstår inte riktigt vart tiden tar vägen, hinner inte med allt jag vill hinna med. Timmarna bara springer förbi när man har två små barn som finns överallt och de tar upp all ens tid.

Jag är så glad att jag valde att ha Linus hemma under den här tiden som jag är mammaledig åt Agnes. Jag bryr mig inte om att andra tycker att jag borde sätta in Linus på dagis för allt möjlig. För det är ju faktiskt så att jag gick aldrig på dagis och så stort fel är det inte på mig.

Jag klarar mig rätt bra i livet med allting och snart kommer tiden ändå när man knappt ser barnen eller deras utveckling.


En sak som jag har bestämt mig för att fredag - söndag ska vi inte planera något eller ha något måste överhuvudtaget. Det enda som är att vi ska till Veronica och fika på söndag men inget annat måste eller något sånt ska vara inbokad till helgen. Känner att jag skulle vilja ha en dag eller två där vi inte gör något mer än vad vi känner för. Ska släppa städning och tvätt osv för de dagarna också. Lär väl ångra mig på måndag när jag måste ta igen allt som har kommit fram under helgen, men det skulle vara så skönt att bara ha lite semester här hemma! (;


Nu ska Linus och jag spela spelet som han fick när han fyllde år. Med en anka och groda! Han tycker det är så skoj att spela det och han har sådan tur att han vinner för det mesta också.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards