Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Jessica - 16 juli 2011 11:52

Här kommer ett inlägg utan bilder.

Tråkigt som vanligt men det är så det är.


Började denna vecka med att ha picknick med Johanna, Sara och Veronica. Vi var i grevebäcksparken, käkade frukter, ost, kex och drack vin. Jag drack inte men de andra! (; 

Jag var snäll och hämtade alla och när jag körde för att hämta dem kom jag på att vi hade inte bestämt vart vi skulle vara men där var det enkelt att vara så det blev där.

Vi surrade ett par timmar och spelade lite kubb. Sara och jag vann naturligtvis. ;P

Det var så skönt att kunna lämna allt och bara vara, att få ventilera allt och öppna upp mig behövdes. Var inte så där superlångt från tårarna en sväng men jag behövde det.

Jag inte bara låta allt vara en illusion att allt ska vara så super bra hela tiden. Det behövdes få komma fram.

Jag lever i en dröm men verkligenheten ser helt annorlunda ut.

Man jag har bestämt mig, jag har satt ner foten. Det blir annorlunda nu, det bara måste bli det.

Man kan inte bara leva och låta det vara. 

Det sker en förändring och det blir till bättre, oavsett vad så blir det till bättre. Det är så enkelt.


Jag har mina nära och kära som stöttar mig och det är huvudsaken! Det blir bra, det vet jag.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards