Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Jessica - 8 juli 2011 21:12

Kan inte säga om det va en bättre dag idag eller inte! Kan ha att göra med att Agnes har haft feber hela dagen, hon lär ha haft det igår också när hon var så gnällig. Nu sover båda barnen som tur är och jag ligger i soffan helt själv och tittar på Harry Potter som går på 3an! Hade varit betydligt roligare om man hade sällskap. Fredrik sitter vid datorn som vanligt så han är lite svår att få kontakt med. Trodde jag skulle kunna åka och bada idag men det gick ju inte, så vi har varit inne i värmen och klagat på varandra bara. Kunde gå ut efter att vi hade ätit middag, Agnes somnade i vagnen och Linus kunde sparka fotboll då. Tog en snabb tur upp till Maria också så jag kunde lämna igen lite saker jag hade lånat av henne. Linus cyklade tid upp så han blev nöjd! Han drog en vurp på vägen dit men han klev upp på engång och fortsatte cykla, lite blod skadade visst inte! Man blir stolt över honom när han inte börjar gråta eller klaga på engång. Underlättar lite ibland (;Får se om man kan göra något imorgon eller inte. Beror på hur barnen mår och om förkylningarna tänkte bryta ut helt och hållet eller inte... Återgår till filmen en sväng!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards