Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Jessica - 24 juli 2011 21:02

Trodde att Linus och Agnes skulle vara helt slut och villiga på att sova, men så är inte fallet!Vi har haft besök hela eftermiddagen av Fredde Lundström hans tjej Sofie och hennes två barn Nelly och Melvin. Barnen lekte och härjade som bara den hela tiden så jag var säker på att de skulle vara helt slut nu men inte då. Riktigt trevligt hade vi, pratade en massa strunt och filade lite lätt. (:Innan det var jag ut till Ikea återigen med Johanna, köpte ett skåp, överkast och några bordstabletter. Men vet ni vad? Jag måste åka dit och byta överkast för jag råkade ta det mindre! Så det blir en tur dit snart igen! (;Johanna fick sin golv lampa idag och det blev riktigt fint vid tvn! (:Lika trevligt som var det att umgås en liten sväng med henne! Har pratat en stumt med fina lillasyster också, det behövdes! Skönt att få prata av sig så där som jag kan göra med henne. Det gråa trista vädret har visst tänkt försvinna, det har spruckit upp och solen har kikat fram nu på kvällskvisten, blir intressant och se om den tänkte vara framme imorgon eller vad det blir för väder då! Återstår att se helt enkelt!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards